Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
dellpacker

who really is the funniest player

Recommended Posts

15 minutes ago, Ahmed_Waheb said:

[14.25.33]PM from Matthew_Carter: Ok dont post the video i will give u the reward pls pls  pls

[14.26.52]PM to Matthew_Carter: ok good boi make sure not recive any punish from u or any staff or i post it u dont stop me !!

 did u see i warn him  to time to ban me and ban him HAHAHa DONT EVEN THINK THID IS EDITED logs we didnt speack for like 3 weeks i edit that not true :)

I swear kid psychology

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Polcas Lansky said:

I swear kid psychology

yes i told u go far away i want speack with u please delet me from ur mind 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Mukul said:

We need matthew to officially confirm this please

haha i was joke i edit it to stop the snitch hilly he suck bro all of this guys won"t me get it pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

how am i a snitch though thats the question

 

ur probably funniest player cos of your stupidity 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

unknown.png

Ok never mind the sheer amount of dumb stupid things this child has said actually qualifies him as funniest player

 

i want to see the votes btw

Edited by dellpacker

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, dellpacker said:

unknown.png

Ok never mind the sheer amount of dumb stupid things this child has said actually qualifies him as funniest player

 

i want to see the votes btw

efffffff,u stil cry for this award ?? ok im stupid and idiot great that ?? i will ignore u i told u matthew gift me this award none vote me ok ?? Dumb ass

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

What's the problem here gents, he won the popular vote for funniest player. Lock, archive and move on. 

Edited by Julio

Share this post


Link to post
Share on other sites

[17:46:13] Albert handbook shouts [German accent]: SPEX! ma man

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

 

On 6/21/2020 at 8:59 PM, dellpacker said:

Hi Guys Today Im Attend Ceremony In Hopes Of Achieving Funny award.... But Didnt

I Feel Like I Shoould Deserve Said Award

 

This Chatlog Shows That No One Ever heard About "Tommy Brandon" and That Everyone Really Wanted Me

Opinions Guys.............

 

 

I 100% Agree with  that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, dellpacker said:

 

Ok never mind the sheer amount of dumb stupid things this child has said actually qualifies him as funniest player

 

i want to see the votes btw

Hilly, even tho I spammed your name for the award, I realise it now you just don't deserve it, @Ahmed_Waheb deserves it!! YOU SNITCH, HILLY! 

:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Ricky_Martin said:

Hilly, even tho I spammed your name for the award, I realise it now you just don't deserve it, @Ahmed_Waheb deserves it!! YOU SNITCH, HILLY! 

:D 

Omg Im Snitch .. Im not Deserv Award...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

 

On 6/21/2020 at 8:59 PM, dellpacker said:

Hi Guys Today Im Attend Ceremony In Hopes Of Achieving Funny award.... But Didnt

I Feel Like I Shoould Deserve Said Award

 

This Chatlog Shows That No One Ever heard About "Tommy Brandon" and That Everyone Really Wanted Me

Opinions Guys.............

 

 

@LocMaxYou gotta change it bro, no one wanted this Tommy nigga to be a funny player i dont even know who this kid is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, MrSp3x said:
  Reveal hidden contents

 

 

 

@LocMaxYou gotta change it bro, no one wanted this Tommy nigga to be a funny player i dont even know who this kid is.

AGREED

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tommy brandon is supposed to be the best criminal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MrSp3x said:
  Reveal hidden contents

 

 

 

@LocMaxYou gotta change it bro, no one wanted this Tommy nigga to be a funny player i dont even know who this kid is.

ok he will change ur big ass may ?? mr sex wilson still respect u none asked about ur opinion they vote me so i get it if locmax change any u will say what will happen :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ramon Dominguez said:

tommy brandon is supposed to be the best criminal.

sadly no im not best criminal but im good driver why not best driver ask tiny and danny when they still chase me like 30min and they didnt get me if i have a 3K HP premier none can stop me if u won't trust ask nacir,missed u and missed  LM 😢 tomorow is the real return men !

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Ramon Dominguez said:

oh shii', hyped to see you back homie!

i succes with a good note so the family gift me a gamer computer i still edit somethings on it and tomorow i will be back !!! be ready let turf together i hate GAYSBINOS. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilly i will give u the reward just dont harm me pls pls (SAD) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ahmed_Waheb said:

sadly no im not best criminal but im good driver why not best driver ask tiny and danny when they still chase me like 30min and they didnt get me if i have a 3K HP premier none can stop me if u won't trust ask nacir,missed u and missed  LM 😢 tomorow is the real return men !

i have escaped police in a faggio and im not even lying

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, dellpacker said:

i have escaped police in a faggio and im not even lying

gg then idc

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ahmed_Waheb said:

ok he will change ur big ass may ?? mr sex wilson still respect u none asked about ur opinion they vote me so i get it if locmax change any u will say what will happen :) 

haha my ass vote you, and call me sex wilson, imma be steal your mama boi then, and start sucking dick of admins to get more awards kid

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/22/2020 at 1:47 PM, Ahmed_Waheb said:

[14.25.33]PM from Matthew_Carter: Ok dont post the video i will give u the reward pls pls  pls

[14.26.52]PM to Matthew_Carter: ok good boi make sure not recive any punish from u or any staff or i post it u dont stop me !!

 did u see i warn him  to time to ban me and ban him HAHAHa DONT EVEN THINK THID IS EDITED logs we didnt speack for like 3 weeks i edit that not true :)

 

How much do I have to pay to get that video?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By continuing you automatically agree to our Terms of Use and Privacy Policy terms.